Big love

Elin: Claudia, jag vet inte hur jag ska börja, du är så otroligt vacker & värkar så snäll! Du är en ren förebild för mig! Du står upp för vem du är och är självsäker, önskar att jag kunde vara som dig och skita i allt skitsnack, du är min förebild<3

Emma:
Åhhh såg din video när du visar dina lår och magen. Seriöst du har typ den vackraste kroppen jag har sett ! du har sjukt lik kropp Kim kardashian seriöst dina höfter !! Folk som säger att du är tjock eller fet är bara avundsjuka och missnöjda med sig själva ta inte åt dig ett skit dom säger dom är bara största töntarna som sitter bakom datorn och skriver massa saker till dig !  Älskar dig blogg den är sjukt bra och du är min förebild !

 Emilia: Men fy fan, jag fattar inte varför du får så jävla mycket hate. Du är sjukt fin och har en snygg kropp. Varför måste folk klaga så mycket när de bara är avundsjuka?


Julia: asssååå damp due typ en av dom snyggaste jag vet och jag tycker att victoria secret modellerna e top notch och du e typ lika snygg! vadå "typ" due de!
 
 Anonym: hoppas du verkligen nt tar åt dej! för due jäättte fin verkligen! stora lår e skit snyggt lixom, då har man ju en rumpaa pxå som e defentift fint!

Anonym:du är så vacker claudia. och sjukt rolig. skit i alla fula kommentarer. dom är bara avundsjuka på det fina som du har
Era kommentarer får mig att vilja fortsätta blogga, ni är så sjukt söta och snälla allihopa! Kärlek till er underbaringar♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback