-

This is fat.

Not me.
 

Kommentarer
Rebecca säger:

Asså nästan som du??

Svar: gölle
,

2013-03-19 | 14:24:24
Anonym säger:

Fkn orre visa respekt för de som e tjocka o inte gillar det största idioten aså herre

Svar: jag har respekt för dom? gjorde ja nåt fel? folk kallade mig tjock o då tog ja fram bild på två o gemförde me mig? horunge
,

2013-03-19 | 21:30:53
Anonym säger:

Fortsätt va så som du är låt inte något smuts trycka ner dig jag svär dom är advensjukaa visa att du är bättre än dom HAHAH så pinsama som är anonyma jag lovar dom skulle inte våga att säga det face to face!!:**

Tills alla ni snorungar torka erar ächle innan fult med bajd jävla f12

2013-03-22 | 15:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback