Till er som dömer mig


Kommentarer
Klara säger:

Det som folk kommenterar om dig och din vikt är bara ren skit. Skit i dom Claudia, du är skitvacker, jag menar allvar, du har verkligen DRÖMUTSEENDE! Det är inte många som är snygga med kurvor, men det är du! Skulle tex inte kunna se mig själv med kurvor, jag är nästan underviktig. Förstår inte varför dom ens kommenterar om dom inte vågar står för det dom säger? Vill få dig att förstå att du är vacker, låt ingen trycka ner dig! <3

2013-02-10 | 16:22:04
Bloggadress: http://klaradanielsson.blogg.se
Wilma säger:

Du har ju världens finaste utseende man skulle kunna dö för det, Jag vet att det är svårt att strunta i vad andra kommenterar eller påpekar om dig/andra. Men ta en dag i taget och den person som säger saker får sig själv att framstå som en idiot, och ingen kommer någon sin att tjäna på att kränka ner en person. Det kan vara så att den person som kränker dig med massa ord är avundsjuk på hur du ser ut, men vågar inte säga det eller är osäker på sig själv. Men du är perfekt som du är. Håll huvudet högt dom kommer bara fortsätta och tycka det är kul när dom får se dig svag. Men du är så otroligt vacker. Hoppas allt löser sig!

2013-02-10 | 16:33:25
Clara borthwick säger:

sv: okej , men kan vi göra det imorgon?<3

2013-02-10 | 16:37:27
Bloggadress: http://claraborthwick.blogg.se
Kristina säger:

Skit i dem Claudia. Du är sjuuuukt vacker och jag menar det verkligen. Du har drömutseende. Jag skulle aldrig säga nej till att se ut som du. Jag känner inte dig, men av vad jag ser på alla dina video bloggar och de du skriver så verkar du seriöst vara en jätte schysst och snäll tjej. Jag kan verkligen inte fatta hur folk orkar hålla på så mycket, du är vacker och låt ingen säga något annat. Le och visa de att du är starkare än vad de tror. Sen när det gäller din kropp så är du INTE tjock, de som säger att du är tjock vet ju inte ens vad tjock betyder. Du är ju huuuur söt och fin som helst. Ta åt dig av det jag skriver, du HAR DRÖMUTSEENDET. Puss :*

2013-02-10 | 16:59:19
Anonym säger:

DU HAR PÅRIKTIGT A GORGEOUS BODY. typ som beyonce elr kardashian!

2013-02-10 | 17:44:41
Emma säger:

Dem som försöker kränka dig är bara äckliga små orrar skit i vad dem säger och tycker. Förstår att det är svårt, men du har så mycket andra bra vänner och en fin pojkvän som alltid finns för dig. Och du är helt perfekt, skit i dem för dem är BARA avundsjuka ! kram

2013-02-10 | 17:50:20
Anonym säger:

Varför tar du på näsan hela tiden

2013-02-10 | 18:01:56
Claudia säger:

För de kliade? Dumb ass:)

2013-02-10 | 18:40:29
Bloggadress: http://claudiaelizabeth.blogg.se
Elvira säger:

Skit i dom där äckliga orrarna! Du har perfekta utseendet och kroppen!! <3

2013-02-10 | 19:12:45
Emma Z säger:

Claudia, vi känner inte varandra, inte alls!
Men jag vet exakt hur du känner för det du gick igenom med vikten alltså går jag genom JUST NU! Jag är överviktig och ska ner till runt 55.0 kg, då är mitt BMI normal, jag väger nästan 10 kg för mycket! Jag kämpar med det varje dag, försöker att inte äta kolhydrater osv. Jag fattar inte hur du kunde klara det? Helt seriöst! Jag läser din blogg ibland och ser att du lägger upp bilder t.ex "eat clean, train mean, be lean" eller nånting såntdär!!
Jag försöker verkligen ta till mig det du skriver eftersom jag vet att du har klarat det som känns omöjligt för mig! Jag skulle allvarlig göra vad som helst för din kropp! Jag fattar precis varför du är rädd för att folk ska kalla dig tjock, för när man väl tagit sig ut ur bubblan och sin övervikt vill man bara glömma den tiden och aldrig komma tillbaka, eller hur? Och om folk då går och kallar en tjock tar man åt sig alldeles för mycket! För att man är rädd om vad folk tycker!! Vet inte egentligen vad jag ville med den här texten...ville antagligen bara skriva av mig och att du inte är den enda!!
DU är en står förebild för mig!!
Ta inte åt dig nån skit, för ingen är värd dina tårar!! Jag vet att det är svårt! Men stå upp för dig själv!!

PUSS!!!!

2013-02-10 | 19:15:23
Bloggadress: http://emmaelizabet.blogg.se
Sara säger:

Jag tycker att du inte ska ta åt dig! jag känner inte dig alls har bara följt din blogg i kanske 3 månader, med du verkar hur rolig som helst!
Din kropp är jättefin och hela du är skit fin!!! Du verkar sten cool och är hur fin som helst! Ta inte åt dig, dom är inte värd dina tårar! Orrar som dom ska inte finnas!!! Hoppas du mår bättre snart Claudia!!! <3
btw; skulle fan kunna döda för att få dina perfekta ögonbryn asså!!!!!!!!!!!!!!!

2013-02-10 | 19:16:50
Emma Z säger:

(Ska stå stor förebild)

2013-02-10 | 19:16:51
Bloggadress: http://emmaelizabet.blogg.se
Jasmine säger:

Du är sjukt fin så som du är! Ingen ska behöva trycka ner dig! Du borde vara stark! Bry dig inte om haters, som sagt haters gonna hate. Visa vem du är och vad du står för! You go girl! <3

2013-02-10 | 20:02:42
Bloggadress: http://jassesdays.blogg.se
Tilda säger:

Hej.
Du har verkligen jätte fin kropp det ska du veta!
Det jag menar med att du inte vägde 53 kg var att det inte är så troligt eftersom att det är sjukt lite för en tjej i vår ålder. Jag tycker verkligen inte att du är tjock och jag hoppas inte att du tog åt dig av min kommentar. Den andra Tilda verkar ju helt dum i huvudet... :(

2013-02-10 | 20:15:43
Alicia säger:

Jag känner dig inte längre vilket jag tycker är synd men jag ska komma till saken. Du är vacker och låt aldri någon trycka ner dig! Jag älskar hur dina ögonbryn ser ut och dina kurvor är så jävla snygga så låt ingen trycka ner dig och ta åt dig av dom snälla kommentarerna.

2013-02-10 | 20:28:22
Edit säger:

de roliga är ju att varje gång du får en sån kommentar så skriver du anorexia barn, planka osovosov tillbaka o sen påstår du att du nt dömer folk? hahaaahahahahahahahahh de ju fel på dig

2013-02-10 | 20:30:02
Alma säger:

Skit bara i dom, du är sjukt fin som du är! Känner inte dig men du verkar även vara sjukt fin på insidan så ta inte åt dig, dom förtjänar inte det <3

2013-02-10 | 20:38:38
Sofia säger:

Åhhh! Claudia! Jag vet att ni inte känner varandra men du ska veta att du har dröm utseendet och kroppen! Även om du inte kanske tycker. Men det har du verkligen! Du ska inte bry dig ett skit om vad dom idioterna säger om dig. Hela du är perfekt och du verkar vara sjukt rolig och cool person! Dom är inte värda dina tårar. Jag väger själv 53-55 och är smal som en pinne, det är muskler som väger inte fett som många tror. Så ännu en gång Claudia ta inte åt dig något sånt jävla skit från någon för du är inte tjock alls har sätt dig själv med mina egna ögon i heron city och du är så fin och du var inte alls tjock!
btw! DINA ÖGONBRYN ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!!!!!!!!!!

2013-02-10 | 20:40:33
Malinl säger:

HAHA ååå du är så go va, dom måste verkligen vara tappade, störda jävlar alltså..
Du är fruktansvärt fin som du är, och inte prata om att du är SJUKT SNYGG. Ta inte åt dig av någon skit, vet att man tror mer på när någon säger att man är ful än när någon säger att man är fin. Men det är du, jätte fin Claudia.
Stå på dig, du är stark. & helt otroligt vacker <3

2013-02-10 | 20:53:39
Bloggadress: http://nattstad.se/mmalinandersson
Anonym säger:

Bitch !!

2013-02-10 | 21:11:31
Känner inte dig . säger:

Känner inte dig men du har dröm utseende! folk snackar alltid skit för att dem är avundsjuka! Du är så fantastisk start Claudia! Låt inte trycka ner dig, någonsin.

2013-02-10 | 22:16:05
Melisa säger:

FYFAAAAAN DU LA DEN! avgudar dig

2013-02-11 | 07:37:38
Bloggadress: http://memoriesneverdiee.blogg.se/
Anonym säger:

Du är jätte fin och vacker på alla sätt och du ska vara stolt över dig själv och hur du ser ut!

2013-02-11 | 13:55:57
Nelly säger:

Fyfan vad du är stark! ... och en riktig förebild!
Tycker att det är sjukt stort av dig att verkligen vara ärlig, säga att det gör ont och att du blir ledsen, istället för att förneka det, och att du berättar om VARFÖR du tar åt dig av sånna kommentarer, om att det började redan när du var sju.
För att förneka att man tar åt sig av sånna kommentarer, visst det kanske kan funka, men oftast blir det så att dem försöker trycka ner dig ÄNNU mer då, och ger sig inte förräns dom lyckas..
Därför var det starkt av dig att verkligen visa hur ont det gör istället!

Men vet du, jag vill se ut precis som dig! Det är inget jag bara säger, jag menar det verkligen!
Enligt mig är du sjukt vacker, och har svårt att fatta hur någon kan tycka något annat!
Tyckte första att du liknade Kim Kardashian lite faktiskt! :o
Och hon har ju ett drömutseende, så var stolt!
Var stolt över dig själv, hur du ser ut, och över vem du är!
Ingen är som du!

2013-02-11 | 16:07:50
Anonym säger:

åååh, gråt inte! ingen har någon JÄVLA rätt att kränka dig !!!

2013-02-11 | 16:09:20
Anonym säger:

Skit i alla dom som kränker dig Claudia det är bara omogna snorungar som inte har någonting annat för sig det är så lågt och sitta och kränka någon genom internet och inte en kunna skriva sitt riktiga namn eller kontakta dig personligt och säga allt till dig istället för att skriva ut det på en blogg där tusen människor kan läsa det , alla ni där ute som kallar Claudia tjock , ful osv ni ska bara veta att ni skunker sjukt låg med era idiotiska kommentarer om ni så mycket stör er på Claudia läs inte hennes blogg eller är det så svårt att undvika någon man hatar och kränker? Låt henne leva sitt liv tycker ni hon är ful , tjock osv fine tyck det men skriv fan inte ner det på en blogg där tusen människor kan läsa det håll det för er själva istället era mobbadeidioter -.- dDu är sjukt fin Claudia och har verkligen dröm utseendet skit i alla som kränker dig det är bara avendsjuka snorungar som skulle vilja vara lika fina och underbara som du men som inte kan det , håll huvet högt som du gjort det hittills , du är en underbar tjej älskar din blogg och sluta inte blogga Pisa :*

2013-02-11 | 17:43:11
Nicole säger:

Det skulle stå puss

2013-02-11 | 17:45:22
Tuba säger:

Jag tänkte bara säga att du har en sjukt gullig näsa! OMG VILL ÄTA DEN, NOM NOM NOM!! OCH ÄLSKAR DINA ÖGON OCH LÄPPAR!!! <3
DU ÄR SÅ MYCKET SNYGGARE I DIN VIDEO ÄN DINA BILDER <3

Men kan inte du göra en osminkad video?

2013-02-11 | 20:07:55
hanna säger:

Claudia, ta inte åt dig av äckliga kommentarer för dom har absolut inte rätt! vet att vi inte direkt har kontakt längre, men helt ärligt så är du grymt fin och har grym personlighet när man väl känner dig. Dom har dålig syn, och helt idiotisk uppfattning om dig, för om man har en sån uppfattning så vet man inte vem du är. Jag dömde dig också från början, sen när jag lärde känna dig så var du helt underbar! Du ser bara hur många kommentarer du får om hur fin du är och allting, Och vadå du är tjock? du är inte tjock någonstans, och om du hade varit det vad fan spelar det för fucking roll? man kan väl ha en underbar personlighet i alla fall. Du borde verkligen INTE ta åt dig av vad alla skriver! :)

2013-02-11 | 20:48:52
Bloggadress: http://nattstad.se/hannahagermark
rebecka järvinen säger:

ta inte åt dig! du är fin precis som du är

2013-02-11 | 21:50:05
Bloggadress: http://nattstad.se/zukkiz
Liv säger:

Claudia, känner inte dig, men du har vääärsta drömkroppen! Det du berättade om med din vikt, det händer samma sak för mig. Ta inte åt dig av idioter som har något jävla stört i huvudet. Dom är bara avundsjuka! Ditt utseende dööödar! finns alltid om du vill snacka :) finns på kik- lliivvss

kram

2013-02-12 | 14:43:12
Anonym säger:

Du är modell! Okej? Du är skit vacker och din pojkvän är lyckligt lottad!! Dröm tjejen,verkar ha en fin insida och en sjukt fin utsida! Promise you :)

2013-02-13 | 18:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback