Så är vissa av mina haters rasister?

Nu har ni gått för långt, ÖVERGRÄNSEN. Har lust att polisanmäla det här. Då kommer era föräldrar få veta och dom kommer va tvugna att betala böter, sen kommer polisen säga vilka ni är och då får jag veta namn. Och då blir det ett jääääääävla helvette för er kan jag säga:) Och har vissa av er såhär mycket emot mig skriv vem ni fucking är för då måste ni ju stå för det ni skriver? Fega fitt horor, kom och träffa mig o säg ALLT de där till mig. Som min vän sa, dom pratar bakom din rygg av en anledning.
 

Kommentarer
Melissa säger:

Ber dig, polisanmäl. Sanningen, jag skulle inte tåla det där. VAD HAR HENNES BAKGRUND MED DET HÄR OCH GÖRA?! Vad fan spelar det för roll? Claudia har mer på kroppen än vad ni svenskar har, vad spelar det för roll? Finare än att va ett benrangel, de bara mer att ta på :) så lämna henne snaaaaabbt, NU.

2013-02-27 | 11:24:23
Anonym säger:

Herregud vilka rasister. Hur fan kan man ens skriva så? Inget liv. Claudia du är sjukt fin och jag tycker bara att du ska skita i det de säger, de har inget liv och är bara avundsjuka på dig för att du är så fin. Ditt liv är bara mycket mer intressant än vad deras är, det är därför de försöker klanka ner på dig och få dig att må dåligt, men visa de att de inte kan lyckas med det. Kram :)

2013-02-27 | 11:26:25
Kristina säger:

Herregud vilka rasister. Hur fan kan man ens skriva så? Inget liv. Claudia du är sjukt fin och jag tycker bara att du ska skita i det de säger, de har inget liv och är bara avundsjuka på dig för att du är så fin. Ditt liv är bara mycket mer intressant än vad deras är, det är därför de försöker klanka ner på dig och få dig att må dåligt, men visa de att de inte kan lyckas med det. Kram :)

2013-02-27 | 11:27:24
Medina säger:

Asså claudia du har påriktigt den finaste kroppen jag sett

2013-02-27 | 11:43:04
T säger:

Claudia, jag tror inte du kommer ihåg mig. Vi gick i samma skola förut. Du gick i femman och jag i fyran. Det var när du gick i Tullingebergsskolan. Asså jag såg upp till dig sjukt mycket och tyckte du va så fin. Jag ville prata med dig hela tiden och jag tyckte du va skit cool. Men Claudia ta inte åt dig du är fett fin. Din kropp är perfekt. Det är inget fel på dig alls du är perfektion! Asså bry dig inte de är så jävla avundsjuka och de är säkert skit fula! Kolla på dig fan dina föräldrar måste va stolta, du är sjukt stark som säger emot istället för att, som många gör, tar åt sig och börjar tilltala sig själv saker som andra säger. Låt INGEN trycka ner dig! Du är jätte fin. Stay strong. ♥♥♥

2013-02-27 | 12:21:44
Anonym säger:

vart har dem skrivit allt de där?
fucking idioter anmäl dem bara på en gång

2013-02-27 | 13:36:44
Wilma Sundin säger:

Ta inte åt dig claudia, du har jättefin kropp!

2013-02-27 | 13:36:54
Bloggadress: http://wilmausundin.blogg.se
Sarah - grym fotograf säger:

Din kropp är fin och perfekt. Jag tycker att du ska anmäla det! Spara ip, och allt!

2013-02-27 | 14:05:31
Bloggadress: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin
josefin säger:

skulle döda för att få din kropp och ditt utseende, seriöst jävla idioter som håller på! du är perfekt som du är, stay strong finis <3

2013-02-27 | 14:17:37
Merve säger:

Skulle anmält dom för länge sen, dom har ju gått övergränsen vad väntar du på? Om du anmäler dom så vet du vilka de är och jag tror inte att du kmr få sånna negativa kommentarer längre å det kmr underlätta dig och fråga vad deras problem är med dig/ Skulle aldrig väntat om jag var du

2013-02-27 | 16:51:55
Bloggadress: http://Kapronsky.blogg.se
Ida.H säger:

Asså vad fan skriver dom?! Du är verkligen inte tjock! Hur fan kan dom skriva så?! Dom borde ju fatta att dom gör folk ledsna när dom skriver så! Du är skit fin och ska vara nöjd med ditt utseende och kropp! Ta inte åt dig claudia, dom är bara avundsjuka för att dom är så fula. (Råkade skriva på fel bild förut..)

2013-02-28 | 08:54:27
Anonym säger:

Ta inte åt dig gumman! Känner inte dig men du verkar vara en jätte skön brud och du är så himla fin med en jävligt snygg kropp och jag avgudar dina läppar... Så himla stora och det är jääääävligt snyggt tjejen!!!!!!!!

2013-02-28 | 10:21:19
Moa. E säger:

Hej claudia. Jag har tittat på kommentarerna olika människor har skrivit och dom har inte rätt. Dom har ingen rätt att säga att due tjock för due inte det! Jag skulle ha polis anmälat direkt! Due sjukt fin och ta inte åt dig för allt dom säger är lögner.... Det finns många fler som tycker att din kropp är jätte fin och att du är sjukt vacker, det kan du ta åt dig för det är sanningen jag lovar!! <3<3<3

2013-02-28 | 10:54:04
sera säger:

HAAHAHAH vilka nolifers! snäälla anmäl, skulle dö av garv när deras föräldrar frågar: varför gjorde du såhär? ta inte åt dig, de är så omogna.

2013-02-28 | 12:13:36
Bloggadress: http://confringo.blogg.se
Evelina Keskinen säger:

Skit i dom Claudia, dom är fkng idioter. Man bara ser hur mycket fritid dom måste ha att kommentera en massa skit på ask istället för att komma och säga det där face2face. Du är skitfin, don't let haters bring you down. Så jävla omoget att ens sitta o kommentera massa skit som kan ta på en ganska hårt. Sanningen, jag skulle kunna döda för att få ditt utseende, glöm dom här. Fokusera på dom som tänker positivt om dig istället. Avundsjuka jävlar är dom!

2013-03-01 | 20:51:34
Bianca säger:

det där är ju ren mobbning! har dom inget bättre att göra på vardagarna eller? jag tror inte ALLS att nån utav dom som skriver sådär till dig skulle våga komma fram och säga det till dig i verkligheten. Och vart f*n får dom luft ifrån när dom kallar dig "tjock"? du är inte ens det? du är ju hur fin som helst! asså jag vet att jag inte känner dig, men jag blir så sur på människor som snackar massa skit! stay strong!

2013-03-23 | 00:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback