Q/A

Julia A: Du e sjuuukt fiin! Hur lång är du och hur mycket väger du? din kropp e såhääär perfekt, du liknar seriöst som en av familjen kardishian!

•Svar: Naaw! Jag är 1,56 o färdig växt och så väger jag cirka 53. Tack men de tycker inte jag.. Omg omg gör jaaaag?!:D puss

Emelie: Skitfint! vart brukar du färga ditt hår? och hur mycket kostade?

•Svar: Tackar! Jag färgar hos klippodrom på St:Eriksgatan och för mig kostar der 700 för min mamma känner henne. För andra vet jag inte.

Anonym: Kan du göra videoinlägg med Agaton? Skit söta!

•Svar: Har faktiskt snackat med han om det så loovar o försöka fixa det. Tack!





Kommentarer
Anonym säger:

du passar grymt bra i den hårfärgen du har nu! du är sjukt otroligt snygg! du liknar en kardashian, värkligen! kramar

2013-02-06 | 22:23:54
snällla säger:

KAN inte du göra en video där du visar hur du sminkar dig jag älskar dina ögon!!!<3<3 btw grym blogg<3<3<3

2013-02-09 | 09:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback