My weight doesn't define who i am.

Tilda: HON VÄGER INTE 53 HON ÄR JU BAJSTJOCK HON KANSKSE VÄGER RUNT 63 GUMMAN LJUG INTE NU:)

Svar: Lilla du har du problem med synen? Skrev aldrig att ja väger exakt 53? Jag skrev att jag väger RUNT 53. Jävligt sorligt att du ska kommentera att du tycker att jag är tjock, de visar bara vad för slags människa du är. Har du inget bra o säga, säg inget. Jag personligen vet att jag inte är världens smalaste och inte har den perfekta kroppen. Men det ger dig ingen rätt o döma mig, som sagt ja vet hur jag ser ut. Att kalla mig tjock gör mig inte smalare så sluta klaga!
 

Kommentarer
Ellen säger:

Men kan folk ge sig eller. Du väger runt 53 och det är helt normalt för din längd liksom herregud. Alla väger olika vissa väger mer och andra väger mindre än vad man tror. Men varför skulle du ljuga om det? Stackarns människor som kommenterar sånt

2013-02-09 | 11:47:52
Anonym säger:

shiit va omogna människor hon sa aldrig att hon väger 53 och jaa hon ser ut att väga mer än de men att kalla andra för tjock vad fan det gör inte en smalare

2013-02-09 | 16:29:17
Anonym säger:

du ser ut att väga runt 60 hur kan du ha så fiiin kropp?:)
vad tränar du?

2013-02-09 | 16:30:25
Anonym säger:

Herregud ungdomar nu förtiden alltså , okej enligt alla ska man vara as smal och stora bröst..So what ? Det fulaste som finns är tjejer som går runt as smala utan lite kurvor..Din kropp är as snygg och du borde inse de . Man mår inte bra att vara så smal . Du ska veta att det snyggaste på tjejer är stor rumpa och kurvor..det är allt en kille vill ha ! Du tränar ju för att orka och bli stark , inte för att gå ner i vikt . Alla tränar för att må bra och få en bra hälsa..Claudia du är sjukt fin och vacker , dödar för din kropp och du ser perfekt ut ! Att väga runt 50-60 är normalt så är det bara , HATERS GONNA HATE..

2013-02-10 | 09:00:58
snorunge säger:

skit på dig tilda hon väger så punkt slut bara för att du väger 35 kg så betyder det inte att hon är tjock!!!

2013-02-10 | 17:05:38
Felicia säger:

Du är skit fin! och din kropp.....perfektion!

2013-02-11 | 15:37:50
Bloggadress: http://ssander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback