Jag älskar dig.

I april 2012 träffade jag världens sötaste kille. Han heter Agaton, vi blev bästavänner direkt hihi. Vi hade våra stunder där vi bråkade om vissa saker, men löste allt. När axel och jag gjorde slut var agaton den ända som fanns för mig, han pratade med mig i två timmar medans jag grät och skrek om hur mycket jag ville dö. Agaton brukade aalltid kalla mig habibi, kommentera mina bilder o allt medans vi var vänner. Och sen så fick jag vibbar att han började tycka om mig, men ville inte förstöra vänskapen så försökte ignorera det. Men efter ett tag runt oktober märkte jag att de inte gick och jag tappade kontrollen helt o tog första steget, så vi började strula. Vi träffades mycket för jag ville utveckla mer känslor. Hade ju svårt för det pga att alla hacka på mig för det var annas ex.. Så vi bröt kontakten ett tag, sen bröjade jag skriva o det blev bra igen. Så man kan säga att vi hade hemligt förhållande. 1 december 2012 blev han min. Kunde knappt insé det, den perfekta killen som bara har funnits i mina drömmar var nu min och ingen annans. Känslan var obeskrivlig, jag vart så otroligt lyckligt o kändes som att hela mitt liv hade förvandlats till något underbart. På ett sätt tyckte jag att de var bra att vi gjorde slut en gång, för vi hade inte haft det såhär bra annars. Nu har vi det mycket bättre och allt håller på gå uppåt. Mitt liv är i balans igen. Agaton om du ser det här ska du veta att du är det viktigaste i mitt liv, du är min bästavän och pojkvän. När du blev min, så visste jag att nu har jag någonting i livet att kämpa för. Jag gör vad som helst för dig, klarar mig inte utan dig.  ''I love you, i need you, i miss you''. Förlåt för att jag kan beté mig som en idiot.. Lämnar dig aldrig någonsin. My life! 
 
 
 

Kommentarer
Sanna säger:

Så fina Claudia!

2013-02-19 | 16:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback