Äckel idioter

Ni kallar mig blatte och invandrare? Min mamma är från Italien och min pappa är från Chile, MEN jag är född i sverige. 1999-07-01 föddes jag på södertälje sjukhus, eftersom att jag är född här i Sverige är jag ingen invandrare och är Svensk medborgare. Vad är vitsen med att kalla mig blatte och invandrare? Ja jag är inte hel svensk, men vad fan är det för jäkla problem med det? En invandrare är en person som har bott i ett annat land men vill flytta till sverige. Jag är född i sverige, alltså är jag ingen invandrare? Och utan blattar hade Sverige vart skit. Pasta,ris,el,potatis,matte och alla nödvändiga saker vi anväder oss av i världen är INTE från Sverige. Blattar är ju dom bästa Affärsmännen om ni inte visste det, för olika jobb här i Sverige köper grejer från andra länder. Ni är pinsama, jag är inte EXAKT 100% svensk men en del av mig är det. Skjut er!
 

Kommentarer
Anonym säger:

horungar! skaffa liv -.-svenne bananer

2013-02-27 | 13:22:17
Sarah - grym fotograf säger:

Skit i vad dom säger.. Jag ogillar bara invandrare som inte sköter sig

2013-02-27 | 14:03:34
Bloggadress: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin
Frida säger:

Skit i dom idioterna! Du är skitfin som du är, jag känner inte dig men jag fattar liksom ändå att dom har fel om dig. Det är dom som är tjocka, du har drömkroppen Claudia!!

2013-02-27 | 14:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback