Frågestund avslutad!

Anonym:Hur många gånger har du haft bazz me din kille? Hur många gånger har han pullat dig 
Svar: Ursäkta? vad är det för jävla fråga
Klara J: varför har du gjort dina ben MYCKET smalare och din rumpa mycket större på din header? :)
Svar: Herregud, för det första gjorde min kompis emma headern och sen skulle jag aldrig göra det med flit?

Viky: Favoritartist? Bästa kompis? Pojkvän? Hur många pojkvänner har du haft ( seriösa ? E jag snäll? ;)
Svar: Justin Bieber,har många,Axel,typ 3 bara,jadå!

Goosh: Hur blev du smal so snabbt? Hur gick du ned?
Svar: Jag slutade små äta och jag joggade då och då.

Alicia: hur lärde du känna aleksandra, bella och anna? :) vill du göra länkbyte? :D
Svar: Genom Axel, aa visst!:)

Anonym: Dricker du? Röker du? Varför går du till Bup?
Nej,nej men gjort några/nån gång,tänker jag inte ta upp!
Anonym: Why so damn cute? Dont let everyone let u down. Their questions are sily and mean, Be strong for me bby <3
Answer: aaw<3

Anonym: när ska du svara på frågorna?
Svar: Nu

Linnea: väntavänta! är du 99a? jättefin blogg btw! :)
Svar: Aa det är jag, tack sötis:)
Anonym: Haft sex? Hur många pojkvännen har du haft? Hur mkt shoppar du för varje månad? Hur mkt får du i Månadspeng? Bh storlek? Använder du string? Bästa sexställning? Pullat? Runkat av någon? Sett en kille runka? Hur många gånger har du varit på grönan i år? Hur många unika läsare på bloggen? Får din kille tafsa vart han vill på dig? hur sminkar du dig vardagligen? Bästa hår tips? Hur målar du dina ögonbryn? Vilken ögonbryns penna använder du, hur mkt kostar den och vart är den köpt? Favorit affär? Hur mkt kläder från hollister har du? Din blogg är skit bra!
 
Svar: --, 3 styckna, Ingen aning, Inget, --, ja, --, --, -- ,--, typ alla gånger, ibland över 100, beror på, bara puder roge mascara o fixa ögonbrynen, har faktiskt inget, kan visa nån gång, light brown från hm priset minns jag inte, ginatricot och bikbok, har bara 3 tröjor från hollister, tack!

Linnea: bästa som hänt dig? något du ångrar? Har du rökt/röker du? Om du var ute på en öde ö, och bara fick ta med dig en sak, vad skulle det vara? Oskuld? Vad vill du bli när du blir stor? Grym blogg btw!
 
Svar: att jag blev tillsammans med axel, nej, --, min iphone, --, skådespelare eller vetrinär. Tack!

Alex: Är du oskuld? Om inte vem tappa du den me? Vem saknar du mest just nu? 3 personer du inte träffat på länge? Någon du vill träffa? Nämn 4 av dina ex, någon du skulle vilja byta utseende med? Vad har du på dig just nu? Viktigaste personen i ditt liv? Gillar du ditt utseende? Någon du skulle vilja lära känna? Vem ringde du senast? Vem ringde dig senast? Vem smsa du med senast? Hur lång är du? Hur mycket väger du? Har du någonsin blivit full? Vad är det galnaste du har gjort? Okej sista nu, har du någonsin blivit våldtagen?
 
Svar: --, --, Axel, Anna Axel och Ida, Madde, Jesper,Jesper simon har bara 3, Jennifer Thorildsson, Shorts och bikini överdel, Axel, Igentligen inte men ibland, Cecilia Seidan just nu för vi har bara haft sms kontakt, Bella, Axel, 1.56 eller 1.57, vet inte, nej, tagit tung piercing i smyg, aldrig!?

Anonym: Är du kristen? Är du troende (dvs religös)? Vad vill du bli när du blir stor? Hur skulle du beskriva dig själv som person? Vad gör dig riktigt ledsen? Är dina föräldrar skilda? Vart kommer du ifrån? Om du fick 3 önskningar, vad skulle du önska? Är sex viktigt i ett förhållande enligt dig? Vad kan du inte leva utan? Gillar du din skola? Har du några talanger, isåfall vad/vilka? Favorit ämne i skolan? Hat-ämne i skolan? Har du någon sjukdom? Vad gör dig riktigt glad?
 
Svar: Ne, lite, skådespelare eller vetrinär, glad,rolig,hype, att vara utan axel, ja, italien och chile, att flytta till las vegas att gifta mig med axel och köpa en häst, både ja och nej, axel, nej, jag sjunger och uppträder, so, matte, adhd, gröna lund.
Jonna: Vad frågar alla för fucking frågor? Haahha fega som inte vågar skriva sitt namn hahah seriöööst... Du bdhöber verkligen INTE svara på alla frågor bebi! :*<3
Svar: haha visst?! aa vet puss habibi:*

U know it: Varför mår du dåligt? Vad händer i ditt liv som tynger ner dig ;(
Svar: Det är mycket.

Danielle: Vart är shortsen ifrån? Gina? :)
Svar: Vet inte min mamma köpte de till mig!

BELIEBER BITCH!: När började du röka?
Svar: Testade för första gången i sommras, röker verkligen inte konstant.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback