Stupid Hoes

Godmorgon bloggen! Just nu håller jag på sminka mig och lyssna på musik. Idag ska jag hem till mamma och vi skulle kanske åka in till stan och fika. Måste bara säga att jag är så sjuuuukt trött på alla haters, alla går på mig direkt bara för jag o agaton är tillsammans. Det är inte att jag blir ledsen, blir bara irriterad o chokad. För jag visste inte att folk trodde sådär mycket om mig fast dom inte ens vet något om mig?  Lite sorligt faktiskt för jag är inte alls som ni tror, om ni bara kunde insé det. Men ju mer ni hatar, desto starkare blir jag o agaton. För vi låter ingenting komma emellan oss. Bloggar sen igen puss!
 

Kommentarer
Emelie säger:

Jag tycker ni är sjukt söta tillsammans!
Kram!

2012-12-02 | 22:02:00
Cassandra säger:

ni är så sjukt fina tillsammans hoppas det håller kram

2012-12-02 | 23:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback