Rubrik jävel

Förlåt för sämsta uppdatering, min blogg app funkar inte och min intrenett hemma har slutat fungerat då och då i vissa tillfällen. Idag så kom pappa och hämtade mig 12.00 och så åkte vi in mot fridhemsplans, vi skulle till något café eftersom vi skulle ha möte med min tränare och prata om fotbollen. Efter det så tog jag tuben hem till älskling och var det i en timme för han skulle vara med sin släkt. Så jag åkte till min mormor i norsborg för min mamma,mina bröder och min kusin var där. Vi alla åkte hem till oss sen efter typ 30 minuter. Nu har jag duschat,målat naglarna, bara slappat och kollat på Scary Movie! Har fan inte garvat såhär mycket till en film förut hahaha, imorrn ska jag nog åka till baby och hämta min mac laddare för jag måste verkligen plugga för jag får mina betyg på tisdag så det är lite kris! Jag kanske skulle till skäris med mina homies Ida och Axel, skit länge sen jag var med dom. Aja ska ha fredags mys med mig själv vi hörs!
 
 

Kommentarer
Sofia säger:

Vilka skolor har du gått i?

2012-12-09 | 20:11:37
ElinMaria säger:

Skiiit fiiin blogg, du också haha :)

2012-12-10 | 18:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback