hej älsklingar!

blev faktiskt irriterad om de ida skrev så vi bråkar. helt ärligt va tror hon, ska jag lämna min vän för något som ja inte ens e inblandad i? axel känner sig ensam såklart jag ställer upp för honom, ska ja låta han vara ledsen eller? han ångrade sig, det här handlar mellan ida o axel. inte mig, ida OCH axel. så deras skit stannar mellan dom två o ska fan inte komma ut över mig? jag väljer aldrig någons sida, men kan inte hon acceptera att ja är vän med han oxå får hon ju stå ut. ja fick inte ens krama honom som hälsning när dom va tillsammans? shit, hon är över honom o har pontus som hon sa. kommer aldrig ta värdera någon, alla e lika viktiga spelar ingen roll va man har gjort. bara för man har gjort en dålig sak är man ingen hemsk människa.









Kommentarer
Anonym säger:

de ganska snällt av dig att finnas där för hnm han själv vet att det han gjorde var fel men vissa måste ibland ta och göra värsta grejen av att du hänger med hnes ex men det du kanske borde tänka på liite är hur det skulle kännas för dig ifall ida hängde med din kile efter att ni gjort slut.

2013-01-31 | 22:43:46
Elin säger:

Asso trött på hur alla klagar på att Claudia gör fel.
Hon gör helt rätt! Dem umgicks när dem var tillsammans, dem fortsätter umgås nu, vad e problemet? Ida kanske blir sårad? Men om hon nu är helt över honom som hon säger så skulle hon inte bry sig?

Claudia det e grymt av dig att inte lämna en vän pga av dedär som dem flesta av hans vänner typ gjorde.

2013-02-03 | 13:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback