Grattis!

Idag så fyller Zhanna och Leon år, så jag och Jasmine grattade dom och mulade Zhanna hahaha. Just nu är jag hemma hos pappa med Miguel, det är bara vi två hemma eftersom min pappa och min andra bror är på Capoeira så dom kommer hem runt nio tiden. Ska inte göra ett piss idag, bara tänka igenom några jobbiga saker och vara hemma. Imorgon och på söndag har jag ingen aning om vad jag ska göra, får väl träffa nån rolig människa. Förra helgen sov Agaton hos mig lördag till söndag, det var jätte mysigt och roligt. Imorrn är det 1 december, fan vad tiden går fort det är ju fan jul snart? Här får ni några bilder från vad ja har gjort lite då o då dom dagarna jag inte har bloggat.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback