Min mage o mina ben:)

 

Kommentarer
Elin säger:

Claudia, jag vet inte hur jag ska börja, du är så otroligt vacker & värkar så snäll! Du är en ren förebild för mig! Du står upp för vem du är och är självsäker, önskar att jag kunde vara som dig och skita i allt skitsnack, du är min förebild<3

2013-03-08 | 20:33:19
Patricia säger:

Alltså dom som säger så har inget liv, du har fan skit fin kropp!!

2013-03-09 | 13:58:36
Bloggadress: http://www.smexigastebruden.blogg.se
Anonym säger:

Claudia du är bara hur fin som helst gumman skit i vad andra säger du är så jäkla fin och verkar vara så himla snäll dom som snackar skit om dig kan ju fan snacka om dig själva först dom är bara avundsjuka så ta inte åt dig världens finaste. Kram :)<3

2013-03-10 | 02:04:02
Anonym säger:

När du gör en video skulle du kunna ha lägre musik för man hör knappt dig.. och kanske korta ner dom lite? :D Btw, du är sjuuuukt fin :*

2013-03-10 | 22:50:10
Moa säger:

inget fel på dina ben! Du är jätte fiiin! :)
ägna ingen tid på sådana tråkiga människor som gör allt för att trycka ner folk!
<3

2013-03-11 | 15:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback