I appreciate you.

Som många av er vet har det vart mycket drama här på bloggen och har fått många nya haters. Fast jag har fått många flera underbara läsare här på bloggen som är så stöttande och positiva. Ni fick mig att insé att det finns fler folk som gillar mig, än folk som ogillar mig. Under tiden då jag vart ledsen/besviken och arg över kommentarerna om min vikt och alla ''rasistiska'' påhopp så fanns ni där och försökte få mig på bättre tankar. Det var flera stycken läsare som kikade mig o skrev till mig på facebook bara för att försöka rycka upp mig. Vet ni vad? NI lyckades. Är så glad att se hur underbara ni är! Tack så mycket för eran support. Uppskatter er!
 

Kommentarer
Bibi säger:

Är ny som läsare här och kan ej förstå de som hoppa på dig! Du verkar vara den sötast o snällaste kompis och flickvän som finns!! Skit i vad de säger! Och du har rätt det finns SÅ många som gillar dig!! Hoppas verkligen att du aldrig mer känner dig deppig över skit komentarer!! Kom ihåg de är bara avundsjuka!!
P.S älskar bloggen!! ❤

2013-03-03 | 21:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback