Till Hanna

Hanna: Vad är för fel på dem andra ögonbrynen? jag tycker de borde stå yes på alla, för det första vill alla kanske inte ha samma ögonbryn som ALLA andra har. Det blir bara gay om man ska ha som alla andra, sen har man sin egna stil, så fattar inte grejen med bilden? Och vadå BAAAM?

Svar: det är inget fel på dom andra? de som menas med bilden är att dom där de står "yes" är normala och dom andra är sönder noppade eller för stora? eftersom att du blir upprörd har du några av dom ögonbrynen på bilden haha, sa aldrig att dom var fula! Take a chill pill broe.

Kommentarer
Hanna säger:

Nej tyvärr så har jag inte några av dem ögonbrynen. Men bara för att jag INTE har dem så betyder de inte att jag inte kunde skriva som jag gjorde. Vadå dem är normala, alla ögonbryn e normala, eller rättare sagt normalt på sitt egna sätt. Asså jag ska vara seriöst ärlig mot dig, fattar inte din grej, du skriver så jävla mycke, du vill att haters ska jaga & kommentera efter dig, de som att du har kopplat till några haters för att ha dem efter dig. Dina jävla bilder om att du hatar din kropp, o den där bilden när du gråter, exakt alla dem bilderna GÖR DU FÖR UPPMÄRKSAMHET, du söker till allt, du vill ha allt o alla runt om dig. ÅÅÅ blir så sjukt irreterad på dig, snackar som kissie, går runt med saker när du bara är 13/14år. Så jävla mycke jag stör mig på dig, speciellt hur du måste söka uppmärksamhet för allt o alla. Varför?

2013-02-10 | 03:01:46
Sarah säger:

Sjukt fin blogg du har :) skit i alla haters!

2013-02-11 | 14:58:49
Bloggadress: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback