Sex

På min http://ask.fm/jensenclaudia  så fick jag en fråga av en läsare och hon undrade om jag kunde lägga ut bilder på vissa sex ställningar. Eftersom att jag är så snäll sa jag självklart ja, så nu kommer några bilder på lite ställningar och kommer skriva om dom:)
 
Doggy Style:
Doggy är när tjejen ställer sig på alla 4 och killen tar en bak ifrån. Man kan antingen göra det analt eller mellan bena och så kan man ha det ståendes mot en vägg tex. Haha hatar o säga fitta,knulla och allt det där de känns inte bra!
 

69an:
 
69an har man alltså bara oralsex. Och man gör det genom att tjejen lägger sig bak och fram på killen så att hennes rumpa är vid killens ansikte o hennes ansikte vid hans kuk. Och då blowar tjejen medans killen slickar. Haha rättvist! 
 
 

När man ska ''rida'' så ska tjejen sitta på killen medans han halvt ligger ner. Antingen så kan han köra och göra jätte snabbt eller så kan tjejen göra det istället. Så lätt var det:)
 
 
För er som vill veta mer om sex ställningar så finns det en jätte bra sida där det står hur man gör dom och bilderna är rörliga. http://www.sexinfo101.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback