Question

Har fått ungefär 3 kommentarer om att jag klänger på min kille o trycker mina bröst i hans ansikte. För det första så böjer jag mig alltid fram för o fixa datan så den inte får skärm släckning och sen klänger jag inte alls? Vi har rolligt, ni ser ju och hör att vi skrattar o sånt?  Det var första videoinlägget med honom och både han och jag tyckte de va lite skämmigt. Vi är barnsliga tillsammans och håller på leka med varandra, var glada istället att jag gjorde video inlägg med han:)
 

Kommentarer
mel säger:

men varför bryr du dig ens? skiti dom, avundsjuka små desperata ungar, lägg inte ner tid på de, dom får ju vad dom vill då, uppmärksamhet ! nie skitgulliga o de ännu gulligare att se att ni kan flumma tsm, asgrym blogg btw !:)

2013-02-23 | 18:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback