Godmorgon!

Godmorgon ala fina! Just nu ligger jag i sängen och ska kolla på Pretty Little Liars eftersom att jag missade det i tisdags. Idag så ska jag slagga hemma hos Evelina. Har saknat henne som fan, senast vi umgicks var fan i somras. Nu under lovet så är min älskling i Schweiz och ska åka skidor fram till nästa vecka, saknar honom redan:( Och min mamma o mormor är i New York nu. Är jätte avundsjuk, men dom kommer iaf köpa märkes grejer  där ifrån till mig för Amerikanska märken är billigare där än i sverige. Lägger upp bilder sen! Puss
 

Kommentarer
Anonym säger:

kan du göra fler videobloggar med din pojkvän ni är så söta :D

2013-02-24 | 15:56:27
Alessia säger:

sv: Tack så mycket! Din blogg är också jättefin. <3

2013-02-24 | 17:06:29
Bloggadress: http://alessiatonelli.blogg.se
Alexandra säger:

Du behövde inte säga att det är billigare man tror du e fattig, fin blogg puss

2013-02-24 | 19:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback