04 – Varför började jag blogga?

Första gången jag började blogga gick jag i 4an. Sen fortsatte jag och blogga ett tag men sen la jag av för jag varken hade tid,ork eller lust. Men anledningen till att jag började bloggar är för att jag vill dela med mig av vad jag gör och det verkade helt enkelt kul. Den här bloggen har jag haft i några månader, men i Augusti-September la jag ner bloggandet länge. Pga av att just då hade jag det svårt, de hade hänt riktigt jävla allvarliga saker och ja kände bara att ja inte orkade mer. Men nu är saker o ting bättre, man kan inte säga att ja mår bra men jag mår bättre en förut. Nu när jag har börjat blogga igen ja försöka göra det så ofta ja kan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback