01-Pressentera mig själv.

Jag heter Claudia Nunez och är 13 år, alltstå född 1999. Mitt intresse är fotboll och ridning. Tyvärr så går jag inte på ridning längre men det är fortfarande en hobby och är sugen på att börja igen. Mina föräldrar är skilda så jag bor varannan torsdag hos mamma och pappa. Min mamma bor i Tullinge och min pappa bor i Hallunda. Jag har två små bröder, den ena är 11 och den andra är 8 och våran pappa är från Chile och mamma från Italien. Min idol är Justin Bieber och jag avgudar honom verkligen han är världens finaste människa. Just nu så är allt knas i mitt liv (inte bara knas på dåliga sätt utan bra oxå), har bråkat ganska mycket och vart deprimerad men jag känner att allt håller på bli topp igen. Hemma hos min mamma har vi 3 hundar, och vi ska tydligen köpa en till hund så småning om. Som person är jag för det mesta alltid glad, men jag är jävligt lätt irriterad. Men det går över efter en stund, och jag kan växla humör så när jag blir arg blir jag en riktig jävla häxa jag skojar inte. Svär sönder o skriker haha. jag älskar att lära känna nya människor. Jag hatar att vara singel det är de värsta ja vet för jag vill känna mig älskad. Haha älskar min humor oxå den är bäst o får alltid folk o skratta. Såå nu fick ni veta lite allt möjligt om mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback