Svar

Emma

Hej claudia! Due skitfin forsätt blogga, älskar den
Hur lång är du? och hur mycket väger du? går du på nån sport elr nåt tränar duo så? du har skitfin kropp hur gör du för att hålla de i så bra form? kraam

Svar: Tackar tackar! Jag är färdigt växt och är 1,56. Jag väger runt 54-55! Jag går på fotboll och då har jag träningar 2 gånger i veckan. Jag gör inget speciellt med min kropp. Eftersom jag går på fotboll får jag bra kondition sen gymmar jag ibland och så gäller det att inte små äta och äta godis ofta. Sen att äta för mycket o små äta gör att man går upp vikt. Hoppas svaret dög :)


Kommentarer
Emma m säger:

e du nöjd me ditt utseende? om du nt e de, va skulle du vilja ändra på dig? brukar folk kalla dig fula saker o brukar du ta åt dig isf? va brukar du få mest komplimanger för? due riktigt fin både utseende, kropp och du verkar ha skitfin personlighet oxå! kram <3

2012-11-12 | 21:28:16
w i l m a säger:

har bloppis på min bloggen, kolla gärna ifall det är nåt du vill ha!

2012-11-13 | 15:07:47
Bloggadress: http://tteddybeaar.blogg.se
melina säger:

snälla uppdatera lite meeer... :)

2012-11-15 | 18:10:03
IsabellNyberg säger:

Åh gud vilken härlig blogg!
Kolla gärna in min och tyck till!
Kram :)

2012-11-16 | 16:04:45
Bloggadress: http://isabellnyberg.blogg.se
Gloria säger:

I instagram så har du skrivit att du är Bisexuell? Vissa säger att du är det, och andra säger att du driver bara.
Min fråga till dig är " e du bisexuell?" för jag har svårt att tro på det. Du behöver inte svara om du tycker det är privat.
Och en annan sak
Fortsätt göra videoinlägg de mycket bättre så tycker jag iaf :)

2012-11-17 | 09:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback