My love

Idag ska jag träffa min älskling, mådde för jävligt igår grät hela dagen så längtar att få ha hans armar runt om mig. Han e så söt som fortfarande sover har messat han några gånger nu så han kommer väl vakna snart! Är så jävla sur det e sommar lov och ändå är det piss väder. Det är nu som de ska vara sol och varmt. Måste bara säga att Axel är världens underbaraste kille, ingen kille är underbarare en honom. Jag har bestämt att när vi har vart tillsammans i nästan 1 år ska vi förlova oss, för han är killen jag vill leva med i resten av mitt liv! Axel baby om du ser det här så vill jag att du ska veta, att jag aldrig lämnar dig och det är du o jag till graven♥

Kommentarer
Misskaulitz säger:

ni är skit söta ihop önskar er all lycka<3

2012-07-18 | 16:37:02
Bloggadress: http://misskaulitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback