Labyrint

Bästa dagen i hela mitt liv, åkte till grönan med aleksandra och anna för vi skulle kolla på labyrint. När vi kom dit så såg vi jacco och han såg att jag kollade på han så han frågade om jag ville ta bild med honom och självklart så gjorde jag det. Vart så himmla glad efter åt, känlsan går inte att beskriva. Lite senare gick vi mot scenen och tog platser för det höll på komma jätte mycket folk. Det var helt ös! Stor,ison och fille,aleks,dani m,adam kanyama och alla var där. Labyrint var bäst på gud, de blev precis som jag förväntade mig. Min mamma,kusin och lille bror var där och kollade oxå. Min lille bror ville ge en tekning till någon av de i labyrint, så vi gick till Aki. Han undrade om Aki kunde ge bilden till jacco, då sa aki ''aa jag ska ge den till jacco och ska be honom sätta den på hans kylskåp''. Benicio (min bror) blev skit glad så jag tog bild på han och aki sen åkte vi hem. Sen nu såg jag att jacco la upp en bild på min lille bror där han höll upp sin tekning och så hade jacco skrivit såhär nedan för bilden ''Benicio du äger!!! Fett skön youth! Förtjänade en instagram;) Kärlek'' han blev så jävla glad! Så jag skrev tack till jacco och han svarade på mig. Nu har jacco börjat följa mig på instagram och gillade en bild på mig och han. Är så jävla glad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback