Snöö

Hej läsare, omg värsta vädret idag. Min buss vart inställd så kunde inte komma iväg till skolan så fick vara hemma idag. Har bara vart hemma,snackat i lur med älskling o deppat lite. Igår var jag hemma hos finaste med wille. Först drog jag till honom så jag var dära runt två och sen kom wille. Myste lite med med älskling, körde fifa, tog bilder och kollade på tv. Sen kom mamma och hämtade mig så köpte vi donken o hade det nice, imorrn gör jag ingenting. Skulle träffat älskling men han kan inte så de blir att vi ses på fredag istället:( Nu ska jag kolla på tv med min bror så vi hörs!
 
 

Kommentarer
elin säger:

hej claudia du vet axel din ex är han nu ihop med ida vinsa? och går du i samma skolan som dom är det inte pinsamt?

2012-12-05 | 19:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback